مـَـهــدی یــــ85ـــار

دغدغه ی مهدی یاوری...

مـَـهــدی یــــ85ـــار

مـَـهــدی یــــ85ـــار

دغدغه ی مهدی یاوری...

« دغدغه ی مهدی یاوری »
پایگاهی با تمرکز بیشتر بر «شرایط ظهور»
و نه «نشانه های ظهور»...
و مهم ترین شرط ؛«مهدی یار» شدن...

نویسنده
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

پس از طرح " تقدیم به صهیونیست ها " و نمادگراییِ استخراج مهمترین شعار انقلاب اسلامی و بزرگترین وظیفه جمهوری اسلامی ، یعنی "پیروزی نهایی مسلمانان و بحث موعودگرایی" ، از نماد «الله» پرچم ، این بار از زاویه ای دیگر به پرچم مقدس کشور عزیزمان ، ایران اسلامی ، می نگریم...


انقلابی پاک و سپید که با نگاه به گذشته ی اعتقادی درخشان خویش و با الهام گیری از انقلاب سرخ ، سرورِ انقلابیون عالم ، حضرت حسیــــــــــن (ع) ، بدنبال زمینه سازی و آماده شدن برای انقلاب سبز منجی و موعود انقلابیون ، حضرت مهــــــــــدی (عج) است...

الله اکبر گویان از انقلاب سرخ حسیــــــــــن (ع) به انقلاب سپید اسلامی رسیدیم...

الله اکبر گویان از انقلاب اسلامی به انقلاب سبز مهــــــــــدی (عج) خواهیم رسید

ان شاالله...


و چه زیبا گفت عزیزمان :

ما که نمی خواهیم حکومت کنیم.

این دو روز دنیا برای ماندن نمی ارزد.

چه سعادتی بالاتر از اینکه ما فدا شویم ، مردم دنیا بیدار شوند

عدالت توی دنیا اجرا شود

زمینه ساز حکومت امام زمان (عج) شود.

(شهید حسن باقری)



و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره...


در همین رابطه بخوانید:

تقدیم به صهیونیست ها...

منتظر ورق خوردن صفحه دوازدهم این دفتریم...

نظرات (۲۸)

  • فرزین/ شهر اسطور ها
  • سلام جناب مهدیار من در در جریان اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه سید علی نبودم

    وبلاگ "گناباد شهر اسطوره ها"
    موفق به کسب عنوان اول جشنواره وبلاگ نویسی سفر رهبری به خراسان شمالی شد.
    http://yegonabad.blogfa.com
    ممنون زیبا بود مخصوصا جمله شهید باقری
  • گروه فرهنگی ریحان
  • سلام...
    خدا قوت...
    اگر زحمتی نیست، خوشحال میشیم سری به ما بزنید...
    -------------------------------------------------
    .:: روح الله ::.
    http://fenjanegraphic.mihanblog.com/post/92
    -------------------------------------------------
    انتقاد و پیشنهاد هم فراموش نشه...
    منتظریم...
    یا علی
  • سرداران گمنام
  • سلام اخوی بروزم با دو طرح
    انتخابات آزاد،کلید واژه فتنه
    تربیت غرب
    http://sarbaz41.blogfa.com/
  • سربازان سایبری علوم پزشکی سبزوار
  • سلام همسنگر
    خوشحالیم که شما هم در جنبش امیدان انقلاب هستین از اونجا با وبتون اشنا شدم
    مطلبی نوشتیم تو وبمون با عنوان بهمن در راه است.....
    خوشحال میشیم بهمون سر بزنین و حتما نظرتون رو هم بگین منظرتون هستیم
  • سربازان سایبری علوم پزشکی سبزوار
  • سلام همسنگر
    خوشحالیم که شما هم در جنبش امیدان انقلاب هستین از اونجا با وبتون اشنا شدم
    مطلبی نوشتیم تو وبمون با عنوان بهمن در راه است.....
    خوشحال میشیم بهمون سر بزنین و حتما نظرتون رو هم بگین منظرتون هستیم
    وبلاگ جالب و پربارى هستش.موفق باشى
    سلام

    خسته نباشید.

    درخدمتیم.

     

    سلام.. تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتون در سایت  "حرف تو"

     

    مطلب شما با آدرس:

     

    در این سایت انتشار یافت.

    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

     

    هدیه سایت حرف تو به شما افسر جنگ نرم:

    امام خامنه ای : دشمن درصدد بی اعتماد کردن مردم به مسئولان است و هیچکس نباید به گونه ای سخن بگوید که مردم به دولت ، مجلس و قوه قضاییه بدبین شوند

    جلسات هفتگی هم اندیشی در فضای مجازی با حضور استاد آقاسی زاده ، سرگروهین صالحین و فعالین فرهنگی
    صمیمانه منتظر حضور پرمهرتان هستیم [گل]
    www.sabehat.com / سابحات
    ســـلام...
    با هر دو وب لینک شدید...
  • محبان حضرت علی اکبر
  • با سلام و خسته نباشید
    وب بسیار زیبا و کاملی دارید به ما هم سر بزنید خوشحال میشم
    اگر با تبادل لینک یا لوگو یا بنر موافق باشید ممنون میشم
    پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را داریم
    http://www.yomolhasrat.blogfa.com
    به امید ظهور حضرت موعود
    موفق باشید
    آقا میلاد گودرزی
    انشالله سلامت باشی
    و وبلاگتون همیشه فعال باشه
    در خط حقیقت

    یاعلی
    پاسخ میلاد گودرزی:
    ممنون.
    همینطور شما ان شاالله...
    سلام
    بازم من اومدم
    اپم مثل همیشه
    با عنوان نیا اقا مهدی جان نیا
    ممنون میشم حضور داشته باشید

  • گروه فرهنگی ریحان
  • سلام...
    خدا قوت...
    با طرحی به مناسبت شهادت شهید شاطری به روزیم...
    -------------------------------------------------
    .:: حلقه ای بر گردنم افکنده دوست... ::.
    http://fenjanegraphic.mihanblog.com/post/93
    -------------------------------------------------
    انتقاد و پیشنهاد هم فراموش نشه...
    منتظریم...
    یا علی
    سلام
    ممنون از نظر زیباتون


  • رضا مستدام
  • آجرک الله ان شاء الله

     

    سلام دوست عزیز

    وبلاگ خیلی عالی ای داری، من شما رو لینک کردم

    لطفا شما هم وبلاگ من رو لینک کنید

    بازم بهتون سر میزنم

    ممنون 

  • چشم انتظار موعود
  • سلام و خداقوت
    دوست گرامی باطرح نماز درخدمت شما هستم
  • علیرضا خوش منظر
  • سلام

    نظر لطفتونه !

    باور کنید که هدف من از ایجاد وبلاک هام، همین تاثیره !

    حتی برای یه لحظه!!

     

    خیلی خوب بود

    سعی کردم خلوت کنم.

    تا با خودم حرف بزنم..........

    هدفم رو بیشتر مشخص کنم .....

    و کمک بخوام ....

     

    با جو جدید آشنا شدم .

    پیشنهاد می کنم یه بار حتی شده امتحان کنید

     

    یاعلی

     

    سلام
    وبلاگ زیبایی دارید 
    من شما رو لینک کردم شما هم اگه مایلید ما رو با نام :: شرهانی :: لینک کنید
  • گروه فرهنگی ریحان
  • سلام...
    خدا قوت...
    دعوتید :
    -------------------------------------------------
    .:: حیای سایپا کجا رفته...؟! ::.
    http://fenjanegraphic.mihanblog.com/post/95
    -------------------------------------------------
    انتقاد و پیشنهاد هم فراموش نشه...
    منتظریم...
    یا علی
    سلام
    اپم
    باعنوان شهدا شرمنده ایم
    منتظر نظراتتون هستم
  • فدایی ولایت ا ز خاک پای شهدا ورهبری
  • سلام خدا قوت به وبلاگ ما هم سربزن ومارو بانظراتتون یاری کن
  • گروه فرهنگی ریحان
  • سلام...
    خدا قوت...
    اگر افتخار بدهید دعوتید :
    -------------------------------------------------
    .:: تار های سیاست در سینمای غرب::.
    http://fenjanegraphic.mihanblog.com/post/96
    -------------------------------------------------
    نظرتون را هم بگید...
    منتظریم...
    یا علی

    سلام

    دیدگاه نوئی در این خصوص بود

    ان شاالله موفق باشید

    سلام

     

    من مشتاق تبادل لینک هستم اگر مالید سری هم به من بزنید

     

    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی