مـَـهــدی یــــ85ـــار

دغدغه ی مهدی یاوری...

مـَـهــدی یــــ85ـــار

مـَـهــدی یــــ85ـــار

دغدغه ی مهدی یاوری...

« دغدغه ی مهدی یاوری »
پایگاهی با تمرکز بیشتر بر «شرایط ظهور»
و نه «نشانه های ظهور»...
و مهم ترین شرط ؛«مهدی یار» شدن...

نویسنده
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

You have a missed call

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۱ ب.ظ
جهت مشاهده ی تصویر در اندازه ی اصلی ، اینجا کلیک کنید



مسلمان
! صدای زنگ قلبت رو بشنو...
انگار یکی هست که صدات میزنه
یکی هست که منتظر تماس توست

یکی هست که میگه "هل مِن ناصرٍ یَنصُرنی"








و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره...

نظرات (۱۳)

  • یوم الفرج
  • سلام علیکم.ممنون از حضورتان.
    موفق و موید باشید.یاعلی
  • یه بنده خدا!
  • سلام

    ممنون از حضورتون

    عکس بسیار زیبایی هست

    موفق باشی
  • سید حمید رضا
  • سلام دوست عزیز
    یرای پاسخ به اهانت های بی شرمانه ی اخیر به پیامبر اسلام در طرح ختم 1000 صلوات جهت خشنودی حضرت محمد(ص) سهیم باشید.
    شما میتوانید درستون سمت چپ وبلاگ در این طرح شرکت کنید.
    پیامبر اسلام(ص):بر من بسیار صلوات بفرستید که صلوات بر من نوری در قبر، نوری در پل صراط و نوری در بهشت خواهد بود.
  • سرداران گمنام
  • سلام دوت عزیز طرح زیبای بود بروزیم با طرحی از سرداران گمنام ممنون می شم بیای و نظرتو بگی www.sarbaz41.blogfa.com
    سلام من کاملا اتفاقی وبلاگ شما رو پیدا کردم جدا تاثیر گذاره واقعا ممنون
  • احمدرضا م . هـ
  • سلام علیکم،
    امیدوارم حال همسنگر فعالمان در حوزه ی سایبری و جهاد مجازی خوب باشد.
    مطلب بسیار زیبا و به دل نشینی بود.
    ممنون از حضورتون باز هم به ماسر بزنید.
    فلا یاحق...
  • یه بنده خدا!
  • سلام

    آپم

    یا علی
    سلام
    نمیدونم چی بگم. درک مطالبی این چنینی نیاز به بیداری داره نیاز به زنده بودن، نه مرده ی زنده نما. اینکه هر روز زندگیمونو داریم میگذرونیم و آخرش خدا میدونه چطور این عالمو ترک میکنیم؟ آیا این فرصت طلایی رو که برای بندگی خدا و به تعالی رسیدن هست رو استفاده کردیم؟ آیا به بهترین نحو؟!
    جواب همه ی اینها یاری امام عصر خودمونه. چه زمان امام حسین(ع) باشیم چه در عصر امروز:2012-1391
    آیا با سینه ی سپر کره غم سینه ی امام زمانمون رو به سینه کشیدیم؟؟؟ شده حتی نیم مثقال
    من با جون ودل به زنگ دلم جواب میدم و این تماسو میگیرم
    خیلی خوب بود.
    لذت بردم.
  • دختر ایرانی
  • سلام ممنون از حضورتون در وبم

    وبلاگ شما هم خیلی فانتزی و زیباست

    با افتخار لینک شدید

    من رو هم با نام وبلاگم لینک کنید

    یاعلی
  • بیقرار موعود
  • زیباست
    خداقوت
  • بیقرار موعود
  • ...آقاجان! مهدی موعود!"عج"

    شبها چشمانم میعادگاه اشک میشوند؛

    وغم...

    همنشین قلبم!!!

    ای آنکه در حکایت شب پنهان شده ای؛

    به عظمت آبیه دلم نظر کن وببین که این دل چه عاشقانه می تپد

    ...فقط در انتظار آمدن تو!!!
    سلام !!
    نمیدونم چی بگم ؟!؟!؟
    انصافا عالی تر از این نمیتونستی کار کنی !!
    این عکس نماد لا اله الا الله شما رو دیده بودم ولی الان منبعش رو پیدا کردم !
    واقعا خــــود آقا اجرت رو بهت بده !
    با هم توی یه مسیریم البته اگه خدا بخواد ..
    من هم یه وبلاگ با موضوع : " ناگفته ها " دارم
    که موضوعش کاملا دینی ولی خودمونی و منطقی، و با نثری روان نوشته شده...
    خیلی واسم مهمه که شما مطلب بنده رو بخونید و نظرتون رو دربارش بگید !
    منتظرم ...
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی