مـَـهــدی یــــ85ـــار

دغدغه ی مهدی یاوری...

مـَـهــدی یــــ85ـــار

مـَـهــدی یــــ85ـــار

دغدغه ی مهدی یاوری...

« دغدغه ی مهدی یاوری »
پایگاهی با تمرکز بیشتر بر «شرایط ظهور»
و نه «نشانه های ظهور»...
و مهم ترین شرط ؛«مهدی یار» شدن...

نویسنده
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

سخت است برایم...

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۱۸ ق.ظ

جهت مشاهده تصویر در اندازه اصلی ، اینجا کلیک کنید


منعکس شده در :


 

می گویند یا دیده نمیشوی ، یا دیده میشوی و شناخته نه...

در هر حال فرقی به حال چشمان من نمیکند.در هر حال مشکل از چشم است.از چشم من.از من...

عاشقانت وقتی با چشمانشان در ناله و ندبه برای تو می بارند ، از چشمانشان برایت میخوانند ؛

"عَزِیزٌ عَلَیَّ أَنْ أَرَى الْخَلْقَ وَ لا تُرَى"

می گویند سخت است برای چشمانمان که همه را ببیند، همه را بشنود ، همه را بخواهد و تورا نبیند و نخواهد و...

سخت است...

دل سوخته ها این چنین می گویند از چشمانشان...

حال و روز چشمانشان اینگونه است...

اما چشم من حرف دیگری دارد.این شب جمعه ای صادقانه چشم در چشمت شده چشمم تا دردش را بگوید...

حرفش این است ، حرفم این است ؛ که سختش است ، سختم است ...

از "ندیدن"...

اما جنس این سختی من فرق می کند...

چشم من از بس "ندیده" تو را و "دیده" غیر تو را ، دیگر سختش است تو را ببیند.دیگر سختش است که به سمت تو بگرداند خود را...

غرق در "دیدن" غیر تو شده است.غرق در غیر تو شده ام ...و دیگر سخت است برایم...

زل زده ام در "غیر تو" ، خیره شده ام.مهم نیست در چه ، مهم این است که در "غیر تو"...

این خیرگی و این خیره سری ام بلایی آورده به سر چشمم که نمیدانم آیا دیگر توان دیدن دارد؟!"دیدن تو را...

سخت شده برایش ، برایم... سختی من از نداشتن لیاقت "دیدن" است...

لیاقتش را ندارم...

رویش را ندارم که همچون دلسوختگانت بخوانم " مَتَى تَرَانَا وَ نَرَاکَ " (چه زمان ما را مى‏ بینى و ما تو را مى‏ بینیم؟!)

آنها چشم هایشان آماده است.چشم هایشان در گیر و دار "غیر" نیست... اما من...

چه کنم با این چشم ها؟!چه کنم خدا... ای خالق "چشم" ، کاری کن ، نگاهی بینداز ! بر چشمانم نظری افکن...لایق شان کن.برای "دیدن" و برای "ندیدن". دیدنِ او و ندیدن غیر او...

چه کنم ؟! چه کنم که پاک شود ؟! چه کنم که لایق شود؟!

 

گریه کن بنده ام ... گریه... دوای تو گریه است.


چه صدای آشنایی...گویی صدای خداست.

نسخه ام را پیچید.اسمش را آوردم "دوا"ی دردم را یافتم ، اصلاً ذکرش که به میان آمد "شفا" گرفتم...

"گریــــــــــه" تنها دوای من است ، شفای چشم های من است.

چشم هایی ناپاک که پاک خواهند شد ، شسته خواهند شد...

گریه میخواهد چشمم.گریه میخواهم...

 

حالا اجازه هست ندبه کنم برایت آقا ؟!

بسم الله...

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى سَیِّدِنَا مُحَمَّدٍ نَبِیِّهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ تَسْلِیما

اللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ عَلَى مَا جَرَى بِهِ قَضَاؤُکَ فِی أَوْلِیَائِکَ الَّذِینَ اسْتَخْلَصْتَهُمْ لِنَفْسِکَ وَ دِینِکَ

إِذِ اخْتَرْتَ لَهُمْ جَزِیلَ مَا عِنْدَکَ مِنَ النَّعِیمِ الْمُقِیمِ الَّذِی لا زَوَالَ لَهُ وَ لا اضْمِحْلالَ بَعْدَ أَنْ شَرَطْتَ عَلَیْهِمُ الزُّهْدَ فِی دَرَجَاتِ هَذِهِ الدُّنْیَا الدَّنِیَّةِ وَ زُخْرُفِهَا وَ زِبْرِجِهَا

فَشَرَطُوا لَکَ ذَلِکَ وَ عَلِمْتَ مِنْهُمُ الْوَفَاءَ بِهِ فَقَبِلْتَهُمْ وَ قَرَّبْتَهُمْ

وَ قَدَّمْتَ لَهُمُ الذِّکْرَ الْعَلِیَّ وَ الثَّنَاءَ الْجَلِیَا وَ أَهْبَطْتَ عَلَیْهِمْ مَلائِکَتَکَ وَ کَرَّمْتَهُمْ بِوَحْیِکَ وَ رَفَدْتَهُمْ بِعِلْمِکَ وَ جَعَلْتَهُمُ الذَّرِیعَةَإِلَیْکَ...


 

نظرات (۲۳)

خیلی زیبا
به امید ظهور حضرتش:)
  • گروه فرهنگی ریحان
  • سلام
    زیبا شده...
    خدا قوت...
    یا علی
  • سمت مهدی (عج) : پاتوق منتظران
  • سلام دوست عزیز.
    تصویر و مطلب خوبی رو منتشر کردید.
    سخت است بر من حجت بن الحسن همه را ببینم و تو را نبینم.
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه.
    دست خدا به همراه شما.
    سلام
    بسیار زیبا بود
    خیلی متن تاثیرگذاری بود
    من ک خیلی خوشم اومد
    اگه اجازه بدید و شماهم راضی باشید
    این پستتونو واسه دفه بعد ک میخوام اپ کنم بذارم

    پاسخ میلاد گودرزی:
    سلام.
    لطف دارید.
    منتشر کنید.ان شاالله که تأثیرگذار باشه...
    موفق باشید.
  • سید امیر علی حیدری
  • خدا قوت.
    عزیزی می گفت تو فکر دیدن حضرت بودم که شبی تو رویا دیدم
    از چشمام خون میاد. و متوجه این شده بود که این چشم ها لیاقت دیدن حضرت رو ندارن!!!
    خیلی زیباست.
    فعالیت شما در عرصه وب را باید تحسین نمود.
    با عرض سلام!
    آقا مژده بده ، مفتخر شدیم تا ناممان در لیست پیوند ها درج گردد.
    به آدرس: در قسمت رایانه
    http://peyvandha.ir/4-6.htm
    پاسخ میلاد گودرزی:
    احسنت به شما.خیلی عالیه...
  • محب الصلات
  • سلام خدا قوت ...

    باسلام.عالیست... انشاالله که چشمان ناپاکمان لایق دیدار حضرت ولی عصر ارواحنافدا بشه.الهی آمین. اللهم عجل الولیک الفرج. صلوات

    سلام...خدا قوت...
    واقعا عالی...!
  • محمد جواد (مهدیار) بخشایی
  • زیباتر از زیبا ...
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/link/19200
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    یا علی
    دل هایمان را بشوی تا لایق شود این چشم ها... یا غیاث المستغیثین!
    دل،هوای جمکران تو را دارد،به امید آنکه بیند زتو رویی!یابن زهرا!...دیده بگشای بر من حقیر..
  • پایداری کمیل،بیداری اسلامی،نابودی اسرائیل
  • سلام.. وب خوبی دارید..
    میشه توضیح بدید مهدی یار 85 یعنی چی؟
    پاسخ میلاد گودرزی:
    سلام.
    ممنون.
    "مهدی یار 85" یعنی "دغدغه ی مهدی یاوری"...
  • زهرا الهائی
  • بسیار زیبا

    یاعلی

  • بیدار بیقرار
  • زیبا بود

    سلام...

    با تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتون در سایت "حرف تو".

    مطلب شما در این سایت انتشار یافت.

    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

    هدیه سایت "نوبت شما":


      1. حدیث (42) امام موسی کاظم علیه السلام فرمودند:
    1. مَن لَم یجِد لِلاساءَةِ مَضَضّا لَم یکن عِندَهُ لِلاِحسانِ مَوقعٌ؛

      1. کسی که مزه رنج و سختی را نچشیده، نیکی و احسان در نزد او جایگاهی ندارد.(بحارالانوار، جلد 78، ص333)



    یا علی



    سلام خیلی وبتون عالیه
    با اجازه لینکتون کردم
    سلام
    با عنوان متنی برای امام حسین اپم
    منتظر نظراتتون هستم
  • بسیج پیراپزشکی فردوس
  • سلام شما با افتخار لینک شدید
  • امین باغبانی
  • این روزها دغدغه هایم از جنس دیگریست...

    بازنشر یکی از پست های قدیمی و پوستری جدید ...

    منتظرحضورتان ...
    عزیز علی ......................
    خدایا چشمانم گریه میخواد همین .................
    یا من اسمه دوا..........
  • نرم می جنگیم...
  • خداقوت برادر.
    یه سر به ما بزن و اگه دوست داشتی لینک کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی